close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

בקרוב יהיה לך סגול בבית...

עיצוב כיתה במאה ה-21 : האג’נדה של סטודיו סגול

עיצוב סביבה לימודית בכיתה, הופך להיות נושא חשוב יותר ויותר, ומושך את תשומת ליבם של מנהלי בתי הספר, המורים ושל משרד החינוך. לאחר עיצוב עשרות כיתות וסביבות למידה בישראל בעשור האחרון, אנו בסטודיו סגול גאים להוביל את השינוי בעיצוב הכיתה שרווח במאה הקודמת, ולהפוך את מרחבי הלמידה למותאמים לתלמידים ולסגנון הלמידה אשר השתנה אף הוא בשנים האחרונות.
לתפיסתנו, עיצוב הכיתה במאה ה-21 צריך להיות כזה שיאפשר ואף יאלץ צורת לימוד אחרת, ויתן מקום לצורות למידה והדרכה שונות ומגוונות, בינהן למידה פרונטלית, למידה בקבוצה, למידה עצמאית, צפייה במצגות, למידה בפינות ישיבה “רכות” ובפינות ישיבה נמוכות, ואף למידה בעמידה עבור תלמידים הסובלים מבעיות קשב וריכוז ומתקשים בישיבה.
מאחר שצורת הלמידה נגזרת מצורת הריהוט, אנו משקיעים מחשבה רבה בתכנון, עיצוב וייצור ריהוט לבתי ספר, כזה המשנה לחלוטין את פני הכיתה או הסביבה הלימודית במבואות, במסדרונים, בחדרי לימוד מיוחדים ועוד. הדגש בתכנון הריהוט הוא על עיצוב נכון שיהיה מחד אינטימי ויצור נוחות, אך מאידך יהיה מספיק פתוח ויצור תחושה של אווריריות ללא עומס.
בעת עיצוב כיתה אנו מאמינים שיש לתת דגש מיוחד לבחירת הצבעוניות. הצבעים צריכים להיות רגועים ולא ליצור עומס ויזואלי ותחושתי, אך לצד זאת הם כן צריכים ליצור עניין, ומעל הכל להשתלב זה עם זה בהרמוניה, וליצור סביבה לימודית מזמינה ומאפשרת שהייה נעימה בה לאורך שעות רבות.
בנוסף, עיצוב כיתה צריך לכלול גם עיצוב ריהוט אשר בו יהיו מקומות אחסון, על מנת ליצור תחושה של סדר בעין. מקומות האחסון יכולים להשתלב בעיצוב במגוון דרכים מעניינות ומיוחדות, ניתן לראות דוגמאות רבות לכך בריהוט בבתי ספר בעבודות קודמות שלנו בבתי ספר בכל רחבי הארץ.
אם גם אתם מתחברים לתפיסת העולם שלנו לגבי מראה בית הספר ואופי הלמידה בו, אנו מזמינים אתכם לעיין בקטלוג הרהיטים שלנו, ובגלריית בתי הספר והמרכזים לילדים שכבר עיצבנו. כמו כן, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לשיחת ייעוץ חינם, ולתאום פגישה עם מעצבי הסטודיו.

תפריט נגישות

This site is registered on wpml.org as a development site.